• 0123456789
  • info@shenakht.net
ورزش

۶ راهکار ساده برای شروع ورزش!

ورزش یکی از فعالیت‌های سالم و لذت‌بخش است که به دلیل مشغله‌های ما ممکن است دچار فراموشی شود، اما راهکارهای ساده‌ای برای ورزش کردن وجود دارد. مثلا می‌توانید راه‌های کوتاه‌تر را پیاده روی کنید یا به جایآسانسور از پله استفاده کنید و ...

سبک زندگی کنونی ما انسان‌ها باعث شده‌ است که به اندازه کافی ورزش نکنیم. برای بسیاری از ما ورزش از یک فعالیت روزمره تبدیل به یک چیز از قبل برنامه ریزی شده‌ که تنها باید در کلاس‌ها و باشگاه‌های ورزشی به سراغ آن رفت.

بهترین راه این است که ورزش را تا جایی که می‌شود در کنار کارهای مختلف‌مان بگنجانیم. بدون اینکه برای آن زمان جدایی در نظر بگیریم هر چند که ورزش کردن با برنامه هم مزایای خودش را دارد.

چگونه ورزش کردن را شروع کنیم؟

1. به جای سوار ماشین شدن، پیاده روی کنید یا از دوچرخه استفاده کنید؛ شاید بگویید که این ها زمان بر هستند! اما به ترافیک و سلامتی‌تان فکر کنید. شاید نظرتان عوض شد.

2. از پله‌ها استفاده کنید؛ البته اگر میدانید که با توجه به وضع جسمیتان این کاربرای شما خطر دارد به خودتان آسیب نزنید اما شاید استفاده نکردن از آسانسور یک تمرین خوب باشد.

3. قبل از اینکه سر کلاس یا دیدار با دوستتان بروید حتی شده‌ برای یک دقیقه حرکات کششی انجام دهید. این کار هم ذهنتان را بازتر می‌کند تا بهتر از آن استفاده کنید و هم ورزش کرده اید.

4. میتوانید قرار‌هایی که با دوستانتان می‌گذارید را به طور ایستاده یا در حال دویدن یا حتی وقتی دوچرخه سواری می‌کنید برگزار کنید و خاطرات دلنشینی برای خودتان بسازید.

5. وقتی با تلفن حرف می‌زنید می توانید راه بروید؛ البته این باعث نشود که حواستان از محیط و گفتگویتان پرت شود یا به نفس نفس بیفتید.

6. ویدئوهایی که از شبکه‌های مجازی مختلف می‌بینید را با احتیاط تقلید کنید و فقط تماشاگر نباشید. 

هدف نهایی شما این است حتما ورزش کرده باشید که با این راه ها به آن نزدیک می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://sepidgirls.ir/?p=20237

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.