• 0123456789
  • info@shenakht.net

به دنیای کتاب های میوه ای خوش اومدی

آنجا که ماه خانه دارد

به قلمِ : کیت آلبوس

چاپِ : انتشارات پرتغال

خلاصه

“در حوالی جنگ جهانی دوم آنا، ادموند و ویلیام که بعد از مرگ پدر و مادرشان با مادربزرگ در لندن زندگی‌ می‌کردند، مادربزرگشان را نیز از دست داده‌اند. از آنجایی که مادربزرگ هیچ وصیتی برای بچه‌ها به جای نگذاشته، بچه ها به خاطر جنگ مجبور میشوند از شهر خارج شوند و دنبال جایی برای خودشان بگردند. آنها با همراه شدن با دانش‌آموزان یک مدرسه به یک روستا می‌روند تا جای امنی برای خود پیدا کنند.اما آیا خانواده‌ای با وجود شرایط جنگ حاضر می‌شود آنها را بپذیرد..”

شکوفه کتاب

توی این دنیا آدم‌ بزرگ‌هایی هستند که استعدادهایی کمیاب دارند و مسائل پیچیـده را بـا زبانی سـاده برای بچه‌ها بیـان می‌کنند

کیت آلبوس کیه؟

کیت آلبوس در نیویورک بزرگ شد. او اکنون با همسر و فرزندانش در روستای مریلند زندگی می کند. او عاشق خواندن، شیرینی پزی، بافتنی، پیاده روی و سایر فعالیت هایی است که ذاتاً آرام هستند.

منم بخونم؟

شاید برای تو هم پیش اومده باشه که برات مشکلاتی پیش بیان که ندونی چطور باید اون ها رو پشت سر بذاری. یا دوست داری بدونی چطور میشه رنج های زندگی رو بهتر مدیریت کنی و به خواسته هات برسی. اگه اینا و چیزایی شبیهش ذهن تو رو هم تا حالا درگیر کردن با داستان این سه خواهر و برادر همراه شو تا ببینی اونا با مشکلات بزرگی که باهاشون مواجهه میشن چیکار میکنن. توی مسیر داستان متوجه اهمیت داشتن خانواده مون میشیم تا بیشتر قدرشون رو بدونیم. خوشحال میشیم بهمون بگی تو اگه جای هر کدوم از آدمای داستان بودی چه انتخابای دیگه ای میکردی.

توام توی قسمت نظرات برام بگو که وقتی این کتابو خوندی حالت باهاش چطور بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://sepidgirls.ir/?p=22068

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.