• 0123456789
  • info@shenakht.net
تجربه

تجربه، چیزی که قبلا امتحان نکرده ایم!

یک تجربه جدید، چیزی که حواس و ذهن ما را به روی ماجراهای جدید و روش های تفکر تازه باز می کند. تجربیات جدید به ما این امکان را می دهد که دیدگاه های خود را گسترش دهیم و زندگی کاملی داشته باشیم. از منطقه راحتی خود خارج شویم و زندگی خود را غنی کنیم.

مزایای تجربه‌های جدید

  1. تجربه، دیدگاه‌های جدید به ما می‌دهد.
  2. احساس رضایت را القا می‌کند.
  3. ذهن ما را تحریک می کند.
  4. حس هدفمندی در ما ایجاد می‌کند.
  5. ماجراجویی را به زندگی ما اضافه می‌کند.
  6. اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد. 

برای ایجاد تجربه‌های جدید

 خودتان را بهتر بشناسید

 ما فکر می‌کنیم خودمان را می‌شناسیم، اما بعد که چیزهای جدیدی را امتحان و تجربه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که دوست‌داشتنی‌ها و استعدادهای منحصر به‌ فردی داریم که قبلاً ناشناخته بودند. همانطور که چیزهای جدید را امتحان می کنید، به طور طبیعی متوجه خواهید شد که چه کسی هستید و می خواهید چه کسی شوید.

خلاقیت را تحریک کنید 

وقتی چیزهای جدید را امتحان می‌‌کنید، مغز خود را در موقعیت‌های منحصر به فردی قرار می‌دهید که آن را مجبور می‌کند واقعاً فکر کند. این کار خلاقیت را تحریک می‌کند، که در نهایت در سایر زمینه‌های زندگی شما نفوذ می‌کند. در نتیجه، شما شروع به فکر کردن به همه چیز در یک شرایط جدید می‌کنید.

 بر ترس غلبه کنید

 در بیشتر موارد، ترس تنها چیزی است که ما را از امتحان چیزهای جدید باز می دارد. زمانی که چیزی جدید را امتحان می‌کنید، مقداری از ترس همیشه وجود دارد، اما به زودی متوجه خواهید شد که ذهن شما در مورد بعضی از چیزها اغراق می‌کند. در نهایت، زمانی که امتحان کردن چیزهای جدید را در اولویت قرار دهید، ترس دیگر یک عامل فلج کننده در زندگی شما نخواهد بود. در عوض، آن را به عنوان یک سرعت گیر جزئی خواهید دید که بین شما و برخی از تجربه‌های جدید قرار دارد.

 توسعه مهارت

افزودن مهارت‌های جدید راهی عالی برای زنده نگه داشتن مغز و باز کردن درها به روی فرصت‌های جدید است. چالش جستجوی مهارت های جدید یکی از مطمئن ترین راه ها برای آزمایش و فراتر رفتن از مرزهای خود است. برو چیز جدیدی برای یادگیری پیدا کن و سعی کن یاد بگیری روی صورتت بیفت. 

از تجارب دیگران استفاده کنید

 ممکن است تصور کنید که افرادی که از شما سن بیشتری دارند، نمی‌توانند مشکلات شما را درک کنند، اما حتی اگر نام ها و تاریخ ها تغییر کرده باشند، مشکلات انسانی اساساً صدها سال است که ثابت مانده‌اند.

به یک گروه بپیوندید

 یکی دیگر از راه‌های عالی برای کسب تجربه، پیوستن به یک گروه یا مجموعه است. این به شما این فرصت را می‌دهد تا با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید، و مهارت‌های جدیدی را در گروه بیاموزید و در حین انجام آنها لذت ببرید.

چالش جدیدی را انجام دهید

به چالش کشیدن خود راهی عالی برای کسب تجربه زندگی است. چه سرگرمی جدید داشته باشید و چه یادگیری یک مهارت جدید، بیرون راندن خود از منطقه راحتی به شما کمک می‌کند رشد کنید و بیشتر در مورد خود بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://sepidgirls.ir/?p=21812

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.