• 0123456789
  • info@shenakht.net

به دنیای کتاب های میوه ای خوش اومدی

پرسش های دخترانه

به قلمِ : کارا ناترسون

چاپِ : انتشارات ایران بان

خلاصه

در این کتاب سوالات زیادی درباره دوران نوجوانی و بلوغ مطرح شده است. سوالاتی درباره هوش هیجانی، ارتباط با والدین و… خوانندگان این کتاب متوجه میشوند در بسیاری از احساسات و مسائلی که با آنها درگیر هستند، تنها نیستند.

شکوفه کتاب

هیچ کدام از این روش‌ها را خودتان به تنهایی امتحان نکنید. قبل از انجام روشی که انتخاب کرده‌اید، حتما با پدر و مادرتان صحبت کنید.

کارا ناترسون کیه؟

کارا ناترسون متخصص اطفال، مشاور و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز می باشد. او در شهر زادگاهش لس آنجلس شروع به فعالیت پزشکی کرد. او دارای توانایی منحصر به فردی است که تحقیقات پیشرفته را قابل درک، حتی سرگرم کننده می کند.

منم بخونم؟

توی هر دوره از زندگی آدما مراحل مختلفی طی میشه تا بتونیم اون مرحله رو پشت سر بذاریم و وارد مرحله جدیدی بشیم؛ نوجوونی هم یه مرحله از زندگی ما آدماست که خب اتفاقای مخصوص به خودش رو داره؛ مثلا یه سری تغییرات توی بدنمون به وجود میاد و یه تفاوتایی با بدنی که تو کودکی داریم تجربه میکنیم. هیجانات و احساساتی هم که تجربه میکنیم تازه ان و شبیه دوره کودکیمون نیستن؛ آره خبر خوب اینه که ما داریم تغییر میکنیم و خب اگه تو ام یه عالمه سوال از این روزای نوجوونیت داری بیا همراه این کتاب به جواب یه سریاش برسیم. خوشحال میشیم اگه جوابای دیگه ای داشتی به سوالا یا سوالای دیگه ای ذهنت رو درگیر کرده بودن باهامون درمیون بذاری.

توام توی قسمت نظرات برام بگو که وقتی این کتابو خوندی حالت باهاش چطور بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://sepidgirls.ir/?p=21303

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.